طرز تهيه تارت سيب

تارت توت فرنگي،تارت ميوه اي،تارت ميوه، نحوه درست كردن تارت ،تارت خوشمزه ،تهيه تارت

طرز تهيه تارت سيب

۸۱۶ بازديد

طرز تهيه تارت سيب

طرز تهيه تارت سيب

آرد 300 گرم . كره 200 گرم . نمك 1/4 قاشق چايخوري . آب 3 قاشق غذاخوري . زرده تخم مرغ 2 عدد

به ادامه مطالب برويد

مواد داخل تارت ميوه  سيب: 

شكر 100 گرم  .  كره 100 گرم  .  وانيل 1/3 قاشق چايخوري  .  سيب مقدار لازم

طرز پخت تارت سيب

طرز تهيه : فر را با درجه حرارت 180 درجه سانتيگراد روشن كنيد تا گرم شود.

آرد و نمك را در كاسه اي بريزيد ، كره ( 200 گرم ) را از يخچال خارج كنيد و بصورت مكعب هاي كوچك برش بزنيد و به ارد اضافه كنيد ، مخلوط ارد و كره را با نوك انگشتان دست مالش دهيد تا به صورت دانه هاي شن شود.

آب و زرده هاي تخم مرغ را باهم مخلوط كنيد و به آرد و كره اضافه نمئيد ، با انگشتان دست مواد را كمي مخلوط كنيد ( خمير را ورز ندهيد ) ، سپس درون كيسه فريزر قرار داده و به مدت 1 ساعت درون يخچال قرار دهيد.

سيب ها را پوست بكنيد و بصورت ورقه هاي نازك برش بزنيد ، ورقه هاي سيب را درون مخلوط اب سرد و ابليمو بزنيد تا رنگ سيب ها سياه نشود.

كف و ديواره هاي قالب مخصوص تارت را با كره چرب كنيد ، خمير را از يخچال خارج كنيد و روي كاغذ روغني با وردنه باز كنيد ، كف و ديواره هاي قالب را با خمير بپوشانيد سپس ورقه هاي سيب را روي خمير بچينيد تا خمير كاملا پوشيده شود.

شكر ( 100 گرم ) و وانيل ( 1/3 قاشق چايخوري ) را مخلوط كنيد و روي ورقه هاي سيب بپاشيد ، كره ( 100 گرم ) را ريز خرد كنيد و روي ورقه ها بريزيد ، قالب را درون فري كه از قبل با درجه حرارت 180 درجه سانتيگراد گرم كرده ايد به مدت 30 – 40 دقيقه ( بسته به نوع فر ) قرار دهيد.

طرز پخت تارت سيب

پس از اينكه خمير تارت طلايي شد قالب را از فر خارج كنيد و اجازه دهيد خنك شود سپس برش بزنيد و همراه با خامه ، بستني ، مربا و … سرو كنيد.

منبع:irancook.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.